تبلیغات انبوه در واتساپ ؛ به صرفه و سریع !

از ربات برای تبلیغ استفاده کنیم یا نه؟!

ربات‌ها ابزار هستند و توسط انسان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارایی این ربات ها بستگی به نحوه استفاده از آن ها دارد.
اگر ربات‌ها به درستی و با اصول صحیح مورد استفاده قرار گیرند، باعث پیشرفت قابل توجه و سود زیادی خواهد شد و اگر به اشتباه مورد استفاده قرار گیرد، باعث سقوط یک شبه کسب و کار شما خواهد شد.

در واقع یک ربات می تواند پیشرفت های زیادی انجام دهد یا آسیب های زیادی به کسب و کار شما وارد کند. این شمایید که آینده کسب و کارتان را با نحوه استفاده از ربات ها تعیین می‌کنید.

این واقعیت که برخی افراد به کسب و کار خود آسیب می زنند نه به خاطر ربات ها، بلکه به خاطر نحوه استفاده ربات ها توسط آن‌ها است. ربات‌ها می‌توانند مانند چاقو باشند، می‌توان از چاقو برای پوست کندن میوه یا آسیب رساندن به دیگران استفاده کرد.

پیام تبلیغاتی در گروه های واتساپ

مزایای ربات ارسال پیام انبوه واتساپ

تقریباً هر کسی که درایران گوشی هوشمند دارد، پیام‌رسان واتس اپ را نیز دارد و از آن استفاده می‌کند. همچنین قیمت تبلیغات در این پیام‌رسان به ازای هر ارسال رایگان می‌باشد که در مقایسه با ارسال پیام متنی بسیار به صرفه است.

ارسال انبوه پیام به پی وی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این روش تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌ها ارسال پیام به پی وی بوده که برخلاف روش‌های دیگر (ارسال به کانال‌ها یا گروه‌های پیام‌رسان ها) که ممکن است عده زیادی از افراد تبلیغات شما را نبینند، اینجا ۱۰۰% افرادی که هدف تبلیغات شما هستند، از خدمات و تبلیغات شما دیدن می‌کنند.

ارسال متن نامحدود و طولانی

درمقایسه با ارسال پیام از طریق پیامک که دارای محدودیت‌هایی از قبیل تعداد کاراکتر در هر پیام است، در این نرم‌افزار هیچ محدودیتی برای ارسال متن و کاراکتر های آن وجود ندارد!

به صرفه‌ترین و ارزان‌ترین روش تبلیغات در بین تمام روش‌ها

با انجام یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید که تبلیغات انبوه از طریق اینستاگرام، تلگرام، تبلیغ یک سایت و یا هر روش دیگری در هفته بین ۱ تا ۱۰ میلیون تومان هزینه داشته که در مقایسه با یک بار خرید نرم‌افزار تبلیغاتی واتساپ، اختلاف قیمتی سرسام آوری دارد!

مقایسه تقریبی هزینه‌های انواع روش‌های تبلیغاتی

اینستاگرام: تبلیغات انبوه هفتگی در حداقل ۵ پیج مرتبط = ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

تلگرام: تبلیغات انبوه هفتگی در حداقل ۵ کانال مرتبط = ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

پیامک: ارسال انبوه هفتگی به حداقل ۳۰۰ کا شماره = ۶٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

تبلیغات سایت: ریپورتاژ هفتگی در ۱ الی ۳ سایت معتبر = ۹٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

ربات ها چه اعمال و کارهایی را انجام دهند؟

ارسال انواع فایل‌ها

مزیت و برتری ربات تبلیغات واتساپ نسبت به پنل‌های پیامکی ارسال فایل به پیوی اشخاص می‌باشد. برخی از فایل‌های قابل ارسال انبوه :

  • پی دی اف، ورد، تیزر و انواع فایل ویدئویی ، انواع فرمت‌های عکس و…

  • ارسال لینک سایت، اینستاگرام، تلگرام و

همان‌گونه که می‌دانید یکی از لازمه های بازاریابی آنلاین، ارجاع مخاطبین هدف از کمپین تبلیغاتی به صفحات ما و در نهایت تکمیل فرایند بازاریابی و انجام فروش است. با استفاده از نرم‌افزار تبلیغات واتساپ می‌توانید در متن پیام ها، هرگونه لینک و آدرس اینترنتی مربوط به صفحات خود را ذکر کنید به‌طوری‌که کاربر فقط با یک کلیک وارد صفحه شما شده و خدمات شما را مشاهده کند!

ارسال متن به همراه عکس کپشن (ایجاد بنر تبلیغاتی)

بی شک افرادی که در زمینه تبلیغ نویسی تبحر دارند به خوبی می‌دانند که این قابلیت، در جذب مشتری چقدر مفید و مؤثر است. با کمک این نرم‌افزار می‌توانید متن های پر از ایموجی و جذاب خود را در قالب کپشن به یک عکس چسبانده و به صورت یک بنر تبلیغاتی مفید برای مخاطبین هدف، به‌صورت انبوه ارسال کنید و نتایج خیره کننده آن را ببینید.

جهت تهیه این نرم‌افزار ، به سایت تبلیغات واتساپ مراجعه کنید.